Nattblogg

Hihi inlägget nedan är alltså inte på riktigt (till 99.99% iaf, jag vet inte vem som skickat, fast jag har mina aningar ;P), det kanske inte framgick så bra då någon trodde att jag fått posten från den riktiga Joel (mamma, hihi ♥) Idolbilden och brevet hänger på kylskåpet :)

Kom hem från Lotta nyss, vi och Angelica har pratat om Kirunaresan i mars och imorgon ska vi boka. Fast mest svamlade vi nog, och spelade kort :) 

Håret idag blev bra! Skönt att få det färgat igen och ha det nyklippt :)




Nu ska jag dricka upp min vitlök i varmt vatten och sen gå och sova, det är både äckligt och starkt men jag är i förstadiet på att bli förkyld, täppt i näsan och ont i halsen. Jag skyller på det fuktiga vädret.

Natti natt ♥ 

Kommentarer
Postat av: Malin

vitlök är kanon när man håller på att bli sjuk!! Är man riktigt förkyld ska du stoppa in en liten liten bit med gasbinda runt i näsan också... Drar ut snoret döööbra!!! =)

2010-01-23 @ 08:27:55
URL: http://malincc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0