Hemma och iväg

Hemma efter lite förseningar, har kollat tapeter med mamma även fast det var hon som valde allt ändå :)
Har nu ätit och kollat "Johan Falk-Leo Gaut" , den fjärde filmen. På tok för lite Frank Wagner!

Gällivare var kallt men roligt!
Vi har umgåtts, ätit karra, raggat med bilen, ätit fjuttiga kycklingspett (jag åt såna), hällt ut en halvliter vatten i min väska (jag gjorde det), köpt utgånga godisar, nästan ätit upp hela påsen ändå, skulle gå tillbaka till Dollarstores och kräva igen pengarna men ångrade oss i sista stund, påsen var ju typ slut (jag gjorde alltså). Sen har vi sett lite film, skrattat, observerat Mias mage och bara varit :) 
Jag, Mia och Lisa ♥
Nu tar det nog länge innan vi ses igen.. varför kan inte alla man tycker om bo på samma ställe?



Var lite dålig på att fota, så nedan är gamla bilder, men det är så det går till :)


Jag, Mia och Lisa


Lisa, jag, Danne, Mia och Markus. Kirunafestivalen (-07 kanske)

Nu ska jag till Sandra och dricka vin och umgås :)

Puss hej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0