Förnärmad

Idag på jobbet

Ett gäng om 4 pers kommer fram till kassan. Ena killen har varit min gympalärare på högstadiet.

Han: -"Vet ni vad jag har varit åt Catti förut?"
Hans tjej: -"Hallick"
Hoppas hon fick utskällning efteråt, jävla sätt alltså :P Jag känner inte ens henne.
Tur att jag reagarade
Catti: "Hallick!?! SCHYSST!" Med elak ton dessutom! Ni kan ju tänka er hur hemskt det lät ;) 

Sen kom Mange och hälsade på på jobbet, knäck i fyllan! Han famlade runt, talade osammanhängande, sjöng "Bad Romance" och drog metaforer till wunderbaums när han talade om folk, haha, jag fattade inget! Han fick skjuts hem, tur det, annars vet man aldrig hur det skulle ha slutat :P 
Haha nej nu överdrev jag nog lite där.. :D


Haha, den är rolig. Mange, Kicki, carzy-tant och Matti :)

Det blev simning idag, sviiiinskönt. Vilket lyft, fantastiskt med träning!
70 längder med simglasögonen, siliconmössan fick stanna hemma ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

svin hit å svin dit.. =) Har du blivit influerad av de ordet när svinisen kom till sverige eller va de nåt man använda sej av i norrland innan med!?!?!?! hahahaa =)

2010-01-10 @ 09:25:29
URL: http://malincc.blogspot.com
Postat av: Catti

Jag har alltid sagt "svin-" som utfyllnadsord :D

2010-01-10 @ 12:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0