Borås

Back in Borås!
Kändes lite konstigt att komma hem till lägenheten igen när jag varit borta så länge.
Jag åkte direkt till Ica, underbart att få köra min egen bil igen, min kära Audi har jag saknat!


                                            ♥♥

Imorse började skolan, gick bättre att kliva upp än vad jag trodde :P Men som Mia brukar säga "en dag klarar man". Så vi får se hur det känns imorgon :)

Idag har vi börjat Fastighetsförmedling 3, IT. Han gick igenom lite delar i datorn och hur datorer kommunicerar, haha allt vi lär oss har nog ingen direkt koppling till mäkleri :D Imorgon har vi första labben.

Tränat har vi gjort idag med, så skönt! Cirkel/spin 90 min :)

Nu ska jag packa upp och städa undan, jag fattar inte att jag hunnit stöka såhär mkt på bara en dag!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0