Väsynyt

Hoff jag vet inte när det senast kändes såhär skönt att vara hemma!!
Vi har haft föreläsningar 9-17 idag, hojja. Svårt att hålla koncentrationen uppe hela dagen såhär.
Det är studentkväll på Bjurfors i Göteborg ikväll också, som jag hade bokat mig på men jag avbokade, jag hade aldrig pallat att resa dit och lyssna ännu mer.. Jag är dötrött!

Nu ska jag laga middag och sen bara mysa inomhus tror jag. Det slutar ju aldrig snöa här, Sandra har skickat in en bild till Aftonbladet och fått den publicerad, haha när lapplisor lappar insnöade bilar. Artikeln här :)

Å min andra Sandra, i Kiruna, fyller år idag! Grattis! ♥

Kommentarer
Postat av: Lottis

Haha vad kul med Sandras bild:)

2010-02-07 @ 14:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0