Onsdag

Idag har det varit full fart hela dagen, skola 9-16. Under fm har vi jobbat med inlämningsuppg till fastighetsvärderingen och under em hade vi föreläsning om försäljning av bostadsrätter, riktigt bra var den!

Sen traskade vi till Friskis och körde spinning, jag och Angelica :) Sen blev det ICA påvägen hem och tillslut hemma och lagade mat.
Lotta vill att jag ska börja lägga ut veckans mat :P Haha, hur vill du att jag ska utforma det Lottis? Varje dag, varje vecka, med/utan recept? ;) Idag har jag iaf ätit faijtas, fy fan vad gott, eller så var det för att jag var så vansinnigt hungrig. Fast det vet Lotta redan hur man gör :)

Nu har jag slagit mig ner i soffan och känner tröttheten slå i hela kroppen, har lite go träningsvärk i axlar och triceps också. Kollar stafetten på Svt, fantastiskt vad Sverige är duktiga! Det har blivit kul att kolla OS, å jag gillar kommentatorerna, hur roliga (och duktiga) som helst, speciellt när det börjar dra ihop sig :)

Vidare är jag less på snön nu, tänk om den vore borta imorgon när jag vaknar!



Jag längtar tillbaka till Kreta!


Kommentarer
Postat av: Lottiis

Kanske en matsedel som läggs ut varje måndag och om man tycker att något verkar gott så kan man fråga om recept å så kan du lägga ut det! perfekt vore det:)

2010-02-24 @ 22:11:53
Postat av: Malin

Ja de håller jag också med om!!! 0)) Vore superbra!!

2010-02-25 @ 08:59:15
URL: http://malincc.blogspot.com
Postat av: Catti

haha bara ett problem där, jag har inte direkt en matsedel varje måndag så jag vet vad jag ska laga hela veckan ;) Å köttbullar med mos, makaroner och korv, pyttipanna är ju inget ni behöver recept på :D Jag lagar inte fancy mat varje dag :D

2010-02-25 @ 14:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0