Ja jävlar

Det känns som om det skulle ha varit torsdag hela dan idag.. vi har inte haft nån föreläsning eller skola alls som vi brukar så säker därför. Så har haft sovmorgon och sånt idag :) Å imorgon med :)

Fast det hade inte gjort så mkt om det hade varit tordag, eller lördag.. jag längtar till den 25:te! Mina pengar har varit slut sen jag fick dem känns det som och jag får inte snolla från sparkontot heller. Jag vill inte ens säga hur mkt min dagsbudget har legat på sen förra veckan! (29 kr/dagen, fast nu har det ökat till 35kr/dagen för jag har inte köpt ngt på hela veckan, SUCK)

Har varit dålig på att fota på senaste så jag slänger in en gammal bild :)




 


Kommentarer
Postat av: Lottaaa

Jag vet! Idag när Rikard skulle gå till jobbet och skulle säga hej då till sömniga mig så sluddrade jag nåt om att det var fredag idag hehe.



Här kommer träningsinspiration:) http://www.youtube.com/watch?v=RJlPEHL85Ig

2010-02-18 @ 11:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0