Catrin hjärta garage

Jag är så himla glad att jag har garage i sånahär tider! Det är ju verkligen snökaos därute, både för bilar och fotgängare.. å då menar jag inte att det är mkt snö utan på sättet snön hanteras :P

I Kiruna när det snöar så är det folk ute mitt i natten och svintidigt på morgonen, typ 4-5, och plogar så det är fint och relativt snöfritt när man ska iväg. Här verkar dom börja sin arbetsdag kl.8 och då börjar dom ploga, samtidigt som alla andra människor också är i farten.
Nu när jag kom hem så plogar de ännu och de har inte plogat upp parkeringarna längs gatan så där hade jag inte kunnat stå. Tack, tack för mitt garage!


Borran.. Inte!
Bildkälla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0