Torsdag

Nu har den jävla hunden pajjat min sovmorgon igen! Skällt och ylat sen åtta imorse! Alltså vad är detta, min förra sovmorgons-torsdag var det samma sak. Är det någon som är hundvakt fast inte där varje torsdag eller? För jag har inte hört den någon annan dag, eller så skäller den varje dag fast då jag är i skolan? Sjukt irriterande är det iaf.

Nu ska jag plugga några timmar innan träning (om det blir ngt gjort, hunden skäller ännu!).
Sen ikväll kanske det blir grillning, bastu och bad i isvak (definitivt ingen isvak för mig isf!) med Jerry och några andra från hemmet (a.k.a deras studentboende, inget annat hem ;P) Lotta lät dock inte så sugen så vi får ju se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Ma

Jag tycker du ska berätta för hundägaren att den skäller konstant hela dagarna. De där blir ju en sanitär olägenhet för alla boende. Kram

2010-02-11 @ 20:23:58
Postat av: Catti

Ja, fast jag vet inte vilken lägenhet det kommer ifrån eller vem det är som har hunden :(

2010-02-11 @ 20:52:24
Postat av: Kicki

Sätt upp en lapp i trappen! Det är ju synd om både er och hunden för bövelen! Puss

2010-02-11 @ 21:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0