Repris

Jag kör en repris av förra veckans lördag! Först spinning på morgonen, mkt tuffare pass idag, mina ben känns som gelé ännu.
Sen efter dusch och lunch träffade jag upp Lotta på Systemet och sen stan. Vi har inhandlat vin och hemligt paket :) Allas våran Angelica fyller år imorgon och idag har hon födelsedagskalas! Utgång för andra helgen, kul men ett dyrt nöje! :)
Så nu är jag hemma och laddar inför ikväll :)

Å imorgon blir det bio och "Snabba cash", Tjo!



Igår när jag och Lotta gick runt Ramnasjön


Kommentarer
Postat av: Lottis

Å vilket lyckat födelsedagsfirande det blev sen! Har inte haft så kul på länge:) Hoppas alla är lika laddade den 20:e!



Heippa;)

2010-02-07 @ 14:45:11
Postat av: Catti

Jag hade också jättekul!

Haha älskar när du använder "mina" ord :)

2010-02-07 @ 15:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0