Ny kurs och ny mat

Hemma och bara myser, kanske ska diska lite.

Har börjat en ny kurs idag, fastighetsförmedling 4 - en kurs i socialpsykologi. Det var intressanta 2 föreläsningar, om social kompetens. Mkt man egentligen redan vet men som man tar som självklart. Det är bra att någon belyser saker och ting så man tänker på det mer :) Åså slutade vi en timme tidigare! Halleluja!  

Har provat en ny maträtt idag också, morotssoppa. Fick en premuneration på tidningen "Må Bra" av mamma i julklapp och där finns massa goda recept i senaste nr (det ser gott ut iaf). Fast det såg inte lika gott ut när jag lagade å då är jag ju ändå bra på att laga mat :P


I tidningen, mm


I min tallrik.. hm, det måste nog vara för att jag inte hade nån gräslök :)


Kommentarer
Postat av: Malin

haha.. förmodligen att de va gräslöken!! =) eller inte!

ja tycker de ser ut som en tallrik med spyer.. hahahahahaaa

2010-02-16 @ 21:32:26
URL: http://malincc.blogspot.com
Postat av: Kicki

Hihi, vad roligt med bilderna :P Men du sa inte om det iaf smakade gott? Puss!

2010-02-17 @ 08:00:20
Postat av: Catti

Det var nog för att det inte var gott :P Det smakade typ ingenting så jag kryddade till det men det var ingen höjdare ändå :P

2010-02-17 @ 12:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0