Nu är det torsdag

Halv fem.. har tvättstuga till 17 men ingen hade bokat in sig nu på kvällen (om ingen har gjort det nu den senaste timmen) så jag kan fortsätta tvätta! Fast jag har iofs inget mer att tvätta. Fast jag hade ju kunnat ägna kvällen åt att städa därnere. Idag var det massa tvättmedel på golvet, dammtussar och gud förbjude, ludd som fan i torktumlaren + allt det sedvanligt lämnade kläderna och fulla sopkorgar. Jag som alltid städar så fint när jag har varit där.

                                     
                                                                             Ve och fasa

Mellan tvättmaskinerna har jag ägnat mig åt powerwalking, 4h typ, nej jag skojja. Men jag och Lotta drog en runda mellan maskin 1 och 2. Sen har jag surfat i cyberspace, letat och mailat om praktikplats i Göteborg.
Kör vilodag från träning idag, ska laga nån god mat och sen ska jag hem till Lotta och titta på deras nya tapeter och nå tavlor. Fast först ska jag duscha och sen fixa håret. Jag har känt mig ovårdad i flera dagar nu :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0