Inflyttningsfest

Snart ska jag börja partyfixa här, ikväll är det inflyttningsfest hos Lotta och hennes sambo :) Det ska bli roligt och mkt folk skulle det komma. Så strax efter fem kommer våran skjuts (bussen) å sen blir det party igen!

Å i Borås snöar det ännu!
 
Ingen hade hunnit ploga utanför våra garage imorse när jag skulle till Friskis, det är snö upp till bildörren där. Jag backade ut med en väldig fart sen fick jag "gunga" iväg för att få fäste och komma ut. Nu får den då stå där tills snön är under kontroll igen :)
Spinningen var inställd också så vi fick köra egen träning i gymmet men det kändes inte så bra när jag var inställd på spinning och inte alls sugen på styrka, men det fick gå ändå :) 

Ha en fin lördagkväll :)


Terräng-Audin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0