Hyvä

Oo jag älskar Internet, jag håller på att sätta ihop en ny spellista på Spotify med lugna, fina bitar.
Jag kom att tänka på en låt som jag gillar men jag mindes inte vad den hette, vem som sjunger eller vad de sjunger i den. Det enda jag visste var att jag förut vetat och att den gått i en reklamfilm för ett tv-spel, som jag inte heller mindes vad det var för spel.
Så nu har jag suttit här och letat sedan hjärtat gick till jobbet (ganska länge med andra ord) men nu har jag hittat! Skam den som ger sig.

Jag tar gärna emot tips på fina lugna låtar :)

Fin bit som tog länge att hitta

Kommentarer
Postat av: Kix

Söto! Håller du på att sätta ihop en mys-spellista eller? ;P Cool video btw :) Puss!

2010-12-09 @ 23:41:32
Postat av: Catti

Hihi jo :) Kom med förslag :) Puss!

2010-12-10 @ 14:05:07
Postat av: Angi

Oj heter han hjärtat nu ;)

2010-12-13 @ 20:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0