Hej igen :)

Hoppas ni har haft en bra jul, det har jag :)
Vi åt julmiddag hos mina kusiner (skriver jag för att jag ska kunna gå tillbaka nästa år och kolla, minns aldrig vart vi har ätit och vi brukar köra vartannat år hos mamma och pappa)

Sen var vi och såg "Änglagård 3" på annandagen, den var bra faktiskt även om jag inte är så stort fan av dom filmerna. Träffade Anna under måndagen, det var mys, det var längesen vi sågs och vi hade mkt att prata om :)

Idag har vi fått låna "Solsidan"- boxen av Sandra så den ska vi börja kolla, wiie, jag för första gången, Mathias för andra. Hörde att säsong 2 skulle börja i januari och jag ska inte missa den igen :) Men först ska vi äta tacos, mm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0