Helgen!

Underbar helg! Nu är jag redo att jobba igen :) Fast det är nattvecka nu så börjar kl.22 imorgon så nästan en hel dag ledig till.

Djurparken var mysig, mkt barnfamiljer och typ ingen annan var nog där helt på solokvist, men jag kan :)

"Inception" var grym! Riktigt bra film!

Liseberg idag var jättekul! Perfekt dag att gå dit, regn :) Fast det var lite uppehåll ibland fast det regnade mest. Men vi hade det bra ändå, åkte allt roligt. Förutom Uppsvinget, den stod jag över. Senast fruktade jag för mitt liv så kände att jag klarar mig utan :) 3 kulor Ben och Jerry glass från Ben&Jerry fiket, jag vann choklad (igen!) åså fiskade vi upp gosenallar i spelhuset. Kvällen avslutades på Kinarestaurang och sen styrde jag och Lotta Audin mot Borran. Och bäst av allt var att träffa Angelica igen! ♥

Så nu är jag alltså här :) Söndag kväll och godisdag, fast jag har ätit massa karra idag redan :) Ska hoppa i säng inom kort, det tar på krafterna att ha roligt :)

Puss och natti

Perfecto!

Hotta brudar

Dagens vinster :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Aha, Grodis har fått vänner ;)

2010-08-09 @ 10:06:22
Postat av: Catti

Haha ja :) Fast jag gav bort sköldpaddan och fisken. Så har bara kvar valarna :)

2010-08-09 @ 14:15:02
Postat av: lotta

Hahaa snygga tjejer =))

2010-08-13 @ 11:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0