Update

Jag gillar att jobba fm! Det är lite jobbigt och tråkigt när klockan ringer 04.40 men resten av dagen är nice! Jag får sån skön rutin på träning, matlagning, städning och allt.
Idag har jag ätit good mat. Egna klyftpotatis med morötter och lök i ugnen åså stekte jag fläskfilé :) Såhär på onsdag och allt tänker ni men jag har påbörjat operation-äta-upp-frysen eftersom det inte är så länge kvar tills jag flyttar. Så då blir det vad som finns i frysen :) Å potti är svinbilligt nu när det bara finns färskpotatis.

Skivstång idag med, förbereder mig på träningsvärk imorgon, brukar bli så när man inte kört skivstång på länge även om jag tränat gym hela sommaren. Många benböjs-repetitioner med 20kg på stången så benen var som gelé på slutet!

Nu ska jag tv-mysa ett tag :) Heippa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0