Träningsdags

Äntligen börjar passen på Friskis igen!! Som jag har längtat, jag har spinningabstinens! Men det har gått bra att träna på gymmet med :) Jag har kört intervallträning på löpbandet och sen tränat en muskelgrupp per tillfälle. Jag ska nog fortsätta att köra både pass och på gymmet. Men denna vecka blir det pass!

Måndag: Step
Tisdag: Spinning intervall
Onsdag: Skivstång
Torsdag: Tränigsvärk! :)
TUR att jag jobbar fm hela veckan!

Och efter träningen idag blir det middag på restaurang, jag, Lotta och 2 andra från klassen. Det ska bli roligt :)
Igår var det också roligt! Vi umgicks och lagade mat ihop och sen åt vi Frödinges goda kladdkaka i efterrätt, mm :)
Nu ska jag ner i tvättstugan igen, sen städar jag mellan maskinerna. Det känns mkt lättare i själen när det är nystädat, me like :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0