Måndag

Nu har jag ätit fil i en plastlåda med en smörkniv.. jag har packat ner allt annat! Haha. Ska äta pannbiff till lunch, det går nog bra med smörkniven till det också :)

Jag har blivit mer förkyld nu med.. inte bra. Fast det var längesen sist, jag sökte på det i bloggen och hittade en träff i maj 2009, då var jag lite förkyld. Jag ska åka iväg och köpa lite grejs, hostmedicin, halstabletter, en till låda och packpapper att linda in soffan in. Sen ska jag städa.

Tack Kix för finfina dagar i Götet! Fantastiskt roligt har jag haft :) Vi ses snart igen älskade du ♥
Anige också, du är så fin och underbar på alla sätt, jag saknar dig redan! ♥

Kommentarer
Postat av: Kix

<3

2010-08-30 @ 11:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0