Lördagen

Lördagen blev en höjdardag! :)
Jag och Lotta gjorde stan först, köpte en snygg kavaj och en fin tröja med spets på axlarna. Men ingen partyklänning som jag eg skulle så det fick bli en gammal som jag inte rensat bort. (Jag har rensat bort 4 stora kassar med kläder som jag både slängt och skänkt bort, det behövdes verkligen göras)

Sen hade vi förfest hos mig, jag, Lotta, Angelica och Magda. Tanken var att vi skulle gå ut och dansa sen men vi kom inte så långt :P Men vi var i stan en sväng iaf :) Kul kväll med lite stänk av karatefylla. Kanske var det polkashottsen vi tog med jämna mellanrum, vem vet :)



Kommentarer
Postat av: Lotta

Gilla <3

2010-08-25 @ 19:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0