Ledig helg

Hurra för ledig helg, dagen igår på jobbet var helt crazy. Vid ett kort tillfälle stod jag som en fågelholk och lyssnade inte alls på vad en kvinna sa, det blev helt enkelt inte registrerat nånstans. Mina kollegor som gick hem sa inte ens hejdå, dom bara gick, vi var nog helt tomma i bollen allihopa.

Idag tittar solen fram! Äntligen, jag tycker det har varit dåligt väder länge nu! Så idag blir det djurparken, ska packa ihop lite picknick nu, kaffe i termos och macka. Sen ikväll blir det bio, jag hoppas vi ska se Inception, alla säger att den är grym.
Sen imorgon blir det Liseberg, tjo! Hoppas att det inte regnar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så fint på Liseberg. =)

2010-08-09 @ 15:05:26
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0