Inventering

Då var det färdigt med inventeringen på jobbet, och mest troligt det sista jag gjorde där innan det bär av mot Kiruna. Det var ett mysigt avslut isf, det gick snabbt att inventera och sen beställde vi alla mat och åt ihop :)

Har bokat skivstång/puls idag! Fan vad kul! Jag trodde inte jag skulle hinna pulsa mer men nu har ordinarie schema dragit igång på Friskis så jag ska tokträna idag! Men jag har fått ont i halsen :( Inte bra. Jag har varken lust eller tid att bli sjuk för jag ska vara med Kicki imorgon och flera dagar! ♥

Nu ska jag packa tills det är dags för träning!

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Kix

Tack och lov att vi får flera dagar! Hur ska jag klara mig utan att ha dig så nära?? :/ Nu ses vi om 10,5 timme!! Puss!

2010-08-25 @ 23:26:56
Postat av: Catti

Hihi du är så söt :)

Ja hur ska det gå, det kommer ju inte att gå helt enkelt.. :/ Jag ska komma och hälsa på ofta :) Puss!

2010-08-25 @ 23:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0