Sommardäck!

Idag har vi bytt till sommardäck, jag och mamma :) Sen har jag tvättat bilen och även vinterdäcken som vi tog med oss. Dagens träning, tumme upp! + morgonpromenad runt sjön.

Men jag ska nog ta och smita iväg från mamma nån kväll så jag kan träna lite på Friskis med :)

Jag har nyss gjort sallad och mamma gör maten, namnam. Sen ska vi nog se en film ikväll. Men först Wipeout! Allas min Robin Bengtsson ska vara med ikväll! Tjo!


Jag har censurerat för jag var på OKQ8 :O! Men jag var tvungen, det är bara dom som har "Gör det själv" hallar.

Klarrrt! Catrin  Audin

Kommentarer
Postat av: Stjärtmesen

Så härligt att ha dig tillbaka i söder, visst är det underbart att vittra våren? ;) Vi måste prata om helgen! Det är fest på lördag, och vi borde gå!:) PUSS!

2010-04-05 @ 11:33:44
Postat av: Catti

Ja det är hur härligt som helst med sol och vår! Hoho det får vi göra, låter kul med fest!! :) Jag har FF från lördag fm :D haha. PUSS!!

2010-04-05 @ 12:56:26
Postat av: Hur ofta byter du diskborste?

Sedär ja. Bilen är stålande fin. ;) Hihihi....



=) =)

2010-04-05 @ 17:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0