Lite av varje

Hemma efter en myysig pluggdag hos Lotta :) Vi har inte så mkt att plugga på så vi har mest pratat om kapital- och kreditmarknaden. Diskuterat bolån och dess botten- och topplån. Det känns jättekul, och jag är inte ironisk faktiskt.
Lotta gick sen på step och jag cyklade hem, fast först var jag fjantade på ICA! Jag glömde plånboken hemma (var längesen sist nu) å fick som tur var låna 55 kr av Lotta. Så jag har vägt sallad och tryckt ut priser och stått och räknat på mobilen med självscanningslappar på armarna.. Folk måste ha tänkt att det är synd om mig såhär dagen innan löning :O

Å ingen har ringt ännu, och jag har inte fått ngt sms om att någon på min byrå, "Bostadsbyrån", har mottagit samtal..iiih. Nervöst.

Vidare tycker jag att femman ska sluta visa tönt-hockey så att alla bra program utgår!! Vem kom på att man ska spela final i 7 matcher?? Det är nog det dummaste jag har hört.


Vår annons som det ska ringa på :) Uppgjort förstås men ack så viktigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0