Sov gott!

Så! Jag sparade 1h bok till min morgonwalk imorgon, ska bli spännande och höra hur allt slutar. Men jag har inte lyssnat till nu förstås.. jag har istället slängt bort 91 min på att kolla en kass film! (Femman visade nån fjant-hockey istället för CSI)

"Darling" hette den, en svensk urdålig film! Inte ens Kinnaman var med och livade upp det hela lite. Å min Ben&Jerry åt jag upp också.. Det finns inte en chans i hela världen att jag skulle kunna ha karaktär och spara den i frysen till helgen igen. Allt annat går bra men inte B&J! Men men, problem solved nu :D
 
Natti natt ♥

Denna klarar ni er utan!

Kommentarer
Postat av: Ma

Vilken tur att vi inte började se den o slängde bort värdefull tid! Imorgon får jag nya fönster...

2010-04-20 @ 17:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0