Tenta imorgon!

Plugg, plugg. Hela dan fast ändå inte. Vi hade inte så mkt material tills i helgen då dom tryckte ut massa engelsk text. Hm.. 30 sidor, mest på engelska om Loan to Value, Swedish cover bond och The cover pool, känns väl sådär.. jag vill kolla CSI men det får jag hoppa över! Är det inte hockey så är det skola, hm.

Vi tog en liten break tidigare och gick ut och powerwalkade, jag och flickorna. Vi gick i okända, fina kvarter och tittade på hus samtidigt som vi pratade om kredit- och kapitalmarknanden. Sen stannade Lotta av och började plocka vitsippor, såsom jag ser gamlingar göra men inte skulle ha en tanke på att göra själv. Men det är klart, hon är ju lite äldre än oss dendär Lotta ;D

Jag och Angelica fotade medan Lotta härjade bland alla vitsippor :)


Kommentarer
Postat av: Kix

Håller båda mina tummar och kör en dans för god lycka till er alla tre! Hejpa!

2010-04-26 @ 23:01:06
Postat av: Lota

Du kan vara en vitsippa!!

2010-04-27 @ 08:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0