Inne

Hemma! Efter en stunds avkopplande fika på Viskan med mamma och massa (4) vänner :)
Shoppat lite på Åhléns har vi gjort med eftersom vi var lite tidiga till stan :) Ett armband och lite hårprodukter. En trasmatta hittade jag på ICA sen med, hurra :)

Ska laga mat sen när kycklingen tinat klart. Såg medan att "Dagboken" är på tv, min absoluta favoritfilm.. åå, jag såg den innan vi åkte till Kiruna, åå.. sikken kärlek..suck..  jag ska nog kolla lite innan maten :)

Fint när mamma är här så finns det lite färg, jag skulle inte slösa mitt ynka CSN-bidrag på en liten bukett!

Kommentarer
Postat av: buktett

hihi..

2010-04-05 @ 18:07:03
Postat av: C

Du kan va en buktett!

2010-04-05 @ 18:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0