Härliga vår

Vilket härligt vårväder det varit idag :) Äntligen lite sol efter många mulna dagar.

                                        
                                               Vårskorna, vårväskan och nya vårjackan, fantastiskt :)

Sitter och äter "Never stop" som jag köpte på Ullared. Mamma öppnade fast jag sa nej för jag vet hur det är, då smakar man ända tills det är slut.. Helskotta. Så nu har jag ätit säkert tusen sånadär pluttar, sockerkicken kommer nog lagom tills jag ska sova, vilket blir typ snart :O Mammas påsklov gick snabbt och imorgon åker hon hem tidigt som fasen, 07.15 måste vi senast åka härifrån till Landvetter. 
Men jag kan ju åka hem och sova mer sen tänker ni nu.. men nä! För jag ska åka vidare till Göteborg och till Kicki!! Iiiih! ♥ Ska bli så roligt att ses! Vi ska stöka runt som aldrig förr! :)


Kommentarer
Postat av: Kix

Det ska vi! Längtar till imorrn bitti :) Puss <3

2010-04-10 @ 00:11:55
Postat av: Lottis

Så vårfin:)

2010-04-10 @ 12:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0