Förmiddag

Tralala.. Har läst igenom fastighetsmäklarlagen inför examinationsarbetet. Någon kommer ringa när som helst känns det som, vi har varit nervösa hela veckan. "Intaget" har vi nästa vecka.. och en tenta. Så ska hem till Lotta och plugga, men först klockan 12, hon skulle ha sovmorgon :P

Fast jag om någon förstår att man vill ha sovmorgon :) Jag har inte haft det, jag har varit ute och lyssnat på min nya bok, Camilla Läckbergs "Sjöjungfrun". Sen har jag ätit frukost och kollat på Jackpot-tänk-enkelt! :D Samtidigt som jag gått igenom lite lagtext. Nu ska jag plugga till tentan och sen till Lotta vid 12.
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Malin

haha sovmorron!! Det tror jag allt att du har ofta Catti... Sovmorgon för mig är till kl 7 nu för tiden.. =) Det är lyx, annars går jag upp sådär mellan 5-6... Så där har du en sak till att va tacksam för.. hihi =)

2010-04-22 @ 12:59:47
Postat av: Catti

Helt riktigt! Jag har sovmorgon så ofta jag kan, jag älskar sovmorgon! :) 5-6?! Herregud så hemskt.. du får börja hålla Erkan vaken till tolv på nätterna så kanske han sover till tolv på dan :D

2010-04-22 @ 13:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0