Antiklimax

Ha! Idag är nog första dagen som jag verkligen kommer ihåg att det är True Blood på tv! Annars brukar jag se det precis innan, nån skriver på fejjan eller zappa in det 10 min efter att det börjat! Men nu är jag alltså beredd :)
Har varit en seg, lång dag idag. Fast Mia ringde en sväng! Då hade jag kul, jag saknar dig MiaBia! ♥

Antiklimax = utebliven höjdpunkt, matt upplösning, snöpligt slut.

Passar perfekt in på vår avslutning på Friskis. Helt slut efter skivstång/puls, jag och Angelica. Vi skulle basta efter lite dusch. Äta apelsin, sitta och mysa, känna den goa värmen och prata om livet och diverse. MEN! Bastun var kall! Wtf.. Inge värme, inge ånga.. vi bröt ihop nästan :P
Nu ska jag göra kvällsmål efter träningen och kolla True Blood, tjo!

Kommentarer
Postat av: Angi

Ett perfekt tillfälle för oss att lära känna våra kroppar. :D

2010-04-21 @ 22:30:35
Postat av: Catti

Obs, intern humor :D

2010-04-21 @ 22:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0