Äcklig mat

Nu har jag ätit äcklig mat för andra dagen.. eller det var samma mat som igår för jag gjorde ju en matlåda. Hoff. Det var t.o.m lite värre än igår.. Hade ingen mjölk till frukosten heller, torr gröt och svart kaffe.. blä.
Har inte handlat på svinlänge så har inget hemma. Bara torr och frysvaror. Men imorgon måste jag åka och handla för inge mera äcklig mat och svart kaffe :P

Sol som fan ute, vi har varit lediga idag. Helt fantastiskt. Så vi har varit ute och bara varit en stund. Sen var det tidspassning till höger och vänster och jag åkte hem och vilade en stund :) (Hade sovmorgon till 09.00 idag bara så vila kändes bra) och nu ska jag och träna snart. Skivstång/puls idag, förbereder mig på redig träningsvärk, har inte varit på skivstång på över 2 veckor så det brukar kännas efteråt, sweet.
Nu byta om och trampa iväg på mitt skrot till cykel!

Kommentarer
Postat av: Malin

Men varför lagar du äcklig mat för då!?!?!?!!!! haha =)

2010-04-14 @ 19:27:01
Postat av: Äkta norrlänning

Svart kaffe rules.

2010-04-14 @ 21:32:48
Postat av: Catti

Haha det bara blev äckligt, eller jag kanske tog i lite med äcklig men jag skulle aldrig laga igen. Mixade lite med vad jag hade hemma, kanske det hade blivit godare om jag inte lade i sweet chilisås, det fick det att smaka sött på ngt vis. Eller så är jag bara alldeles för van att äta god mat :D



Svart kaffe does not rule! Men man kan ju vänja sig om man måste :O

2010-04-14 @ 23:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0