6 april

Har just sett "New Moon", jag och mamma. Den var bra men jag fattar verkligen inte denna hysteri kring Robert Pattinson, han är ju inte het nånstans? Hm.

Så trött är jag nu efter tidig uppstigning och skola, började sista kursen idag. Fastighetsförmedling 5, teori och ett examens liknande arbete. Vi ska genomföra en hel försäljning från annonsering till intag, visning, budgivning och kontraktskrivning, fast allt är på låtsas egentligen. Ska bli svinkul!

Nu ska jag gå och lägga mig så jag vaknar utvilad imorgon för jag och mamma ska åka på spa-dag!! Hoho så fantastiskt :) Fast först ska jag raka benen så ingen får en chock på anläggningen!

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0