18

Nu är jag ensam! Efter 18 dygn med sällskap 24/7 ska jag nu spendera natten själv. Hade gott kunnat ha sällskap 18 dygn till :) Först Kirunaresan, sen kom mamma och sen åkte jag till Kicki. Det har varit mysigt allt :)

Kicki klippte mitt hår igår med, å det blev svinbra! Duschade och fixade det imorse när jag kom hem och riktigt bra blev det! Och jag älskar vädret ute nu, sol, varmt och inte alls fuktigt. Mitt hår har varit platt hela dagen, inte ens en powerwalk förstörde frillan. Livet leker!


Kommentarer
Postat av: Friss

Tack för en underbart mysig helg! Och vad roligt att håret blev så bra, kanske ska göra ett nytt yrkesval? ;) PUSS!

2010-04-12 @ 23:50:41
Postat av: Anonym

Tack själv finaste du! Puss!

2010-04-13 @ 00:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0