Natti

Jag trodde det skulle gå fort att få upp allt men jag har nog inte ens gjort hälften av allt det som återstår. Har väl mest pratat i telefon tror jag :) Jag som tänkte kolla film idag med, bör skicka tillbaka filmerna från Lovefilm så jag får nya nångång. Jag måste dock kolla via datorn, tur att jag kan det iaf för jag har ingen tv ännu. Undra när jag känner att jag har 8-10 tusen som bara ligger och skräpar? Då ska jag iaf köpa en tv, haha. Åså måste jag köpa en dammsugare och det snarast för det börjar bli dags att ta en vända :(( Känns inge kul! Det är inte ens roligt att dammsuga och en bra dammsugare kostar över 1000 kr! Blä.

Nu sova snart, upp imorgon och på spinning kl.12 :)


En billig dammsugare :)


Kommentarer
Postat av: A

Tjao!

Jojo..billig dammsugare! men med den får man inte upp speciellt mycket skräp :) Snåla inte på dammsugaren, den ska hålla 15-20 år. Kram

2009-09-04 @ 14:49:41
Postat av: Catti

nej jag ska inte snåla på dammsugaren, hoppas fasen att den håller så länge också. Jag hittade en på ICA för 1599! Fi fan, men det är bara för att det är sån tråkig sak att köpa.

2009-09-05 @ 17:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0