Tråkiga utgifter

Hemma efter skolan, börjat med fastighetsrätten och idag gick vi igenom konsumenttjänstlagen. Jag har också köpt studentlitteratur för nästan 700. Det svider lite och det är bara hälften av alla böcker vi behöver till de 2 ämnena vi läser nu. Då är det roligare att handla på Ikea för sina penkis :) 
Å nån har snott mitt paraply idag med, jag glömde det i föreläsningssalen och sen var den borta, hoff. Det regnar ju jämt här. Det är också tråkiga utgifter.
Nu ska jag fixa i lägenheten, bara tv-bänken och köksbordet kvar. Men fan vad stökigt det är.
Wake-up lighten funkade bra tyckte jag :D Som en soluppgång, hihi, synd att jag låg mot väggen och inte vaknade av att det blev ljust men det var iaf ljust och fint när jag vaknade av mitt larm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0