Dötid

Kvart i fem.. det är lite för tidigt att laga mat.. ingen tv, lite halvtrött ännu från min 1,5h tupplur tidigare. Har varit och tränat kl.11 sen lunch, åkte till stan och hämtade datorn och sen slocknade jag på sängen.. den är så fruktansvärt skön, jag skulle bara lägga mig och skriva ett sms men sen så råkade jag nog blunda..

Nu är jag i princip klar här i lgh med allt uppackande :) Bara lite saker att köpa till för den kompletta levnadsstandarden :D Ska köpa lite blommor, gardiner.. dendär dammsugaren.. såg en på ICA idag för 1599, en Volta.. det kanske jag ska slå till på? Får jag lite points på mitt ICA kort också, det är inte alltför ofta det kommer sånadär 25 kr checkar.
Ikväll ska jag titta tv! Hurra, jag ska till Lotta och Rikard och jag har redan varskott dem att ikväll, då ska vi kolla tv :D


Skruvade upp lampa i hallen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0