Mysdag

Haha härligt att komma hem till en lägenhet full av tvätt :P Allt hann inte bli helt torrt, mest från torktumlaren så det hänger sockar och underkläder mest överallt, t.o.m på handtagen till ugnen och plåt-lådan :D Hihi.

Jag har haft en superbra och mysig dag! Lunch i skolan och efter det stannade vi och läste skatterätt. Sen blev det Viskan och långfika med kortspel och skratt. Klockan blev mkt och jag och Angelica gick (fantastiskt att vi nästan är grannar så vi jämt kan ha sällskap) förbi Friskis och Maxi sen hem till henne där jag snyltade till mig att få se på Idol och fick dessutom god mat :D Så fin och snäll är hon ♥
Nu är jag dötrött så det kan ju vara dags att inta viloläge :)

                   
Fikabild a´la Blondinbella :)                          Lottis och Cattis på Viskan


Kommentarer
Postat av: Kicki

Har man lovat att kommentera på varje inlägg...

2009-09-09 @ 07:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0