J*vla cykel

Haha det har inte varit min dag idag. Det har varit en mysig heldag med Angelica men som jag har pajjat saker och gjort bort mig :P
Hela dagen har präglats av att jag inte fått nån luft i mina cykeldäck! Inte med min egen pump, någon annans eller Statoils. Min cykel är så skruttig och full av missljud att jag nog inte ens hade fått en hundring om jag sålt den :P Om jag nångång, nu innan snön kommer, inte bloggar på ett tag så är det för att min cykel fallit ihop medan jag cyklat så jag ligger på lassa!

Jag och Angelica satt några timmar i skolan och pluggade skatterätt sen till lunch avnjöt vi en svingod kinabuffé på ChinaTown, åå fantastiskt gott! Å ruskit bra studentrabatt har dom där, hela 3 kronor! 4,2% rabatt, fantastiskt :D



Påväg in till centrum sen så for min cykelkorg med full, tung väska rakt i gatan bland bilar och folk. Ena handtaget lossnade från korgen och for in i bakhjulet, tur att jag bromsade och stannade fort för annars hade nog handtaget i hjulet sett till att det blev stopp! Jag och Angelica fick lirka ut det och sen fick väskan åka på packahållaren. Jävla skit, jag som köpte en sån bra och stor cykelkorg på Ullared, jag ska köpa kattstrypare och dra fast den (om ingen hunnit sno den innan.. jag kanske borde hämta in den..)

Jag har även lyckats pajja mina foppisar :( Båda två, på samma dag, samma pajj men vid olika tillfällen.. 


Lessen :`l

Å plastbiten som håller fast "banden" går inte att sätta tillbaka.. ååå! Detta inträffade under cykelturer mellan mig och Angelica idag (inte längre än den sträckan skulle jag ha foppisarna, kände att jag måste skriva det när jag bedyrat så många ggr att jag aldrig skulle gå ute med foppatofflorna :D)

Sen lagade vi hampisar till middag och kollade på Idol :)

 


Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha. Stackarn. Nej det var inte din dag igår. :) Men vi hade ju mysigt, så det var tur det.

Puss på dig!

2009-09-17 @ 10:25:29
Postat av: Kicki

Stackars Bauti! Du måste fan va försiktig när du cyklar, usch vilka otäcka olyckor det kan bli :S



Jävligt jobbigt med 'samma pajj' du, haha. Dagens uttryck, utan tvekan ;)



Puss

2009-09-17 @ 14:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0