Söndag

Gårdagen blev grym! Svingod thaimat sedan mötte vi upp de andra och körde TP:s tjejer mot killar, tjejerna vann två omgångar av två (givetvis?). Det blev lite vin och sen drog vi vidare till biljardhallen. Blev inte så sent igår, var hemma vid 1 nångång tror jag.


Jag vann här med :)

Söndagar gillar jag, det är nästan enda dagen i veckan jag sover precis hur länge jag vill :) När jag hade vaknat gick jag ut en runda. Det är en fördel med nya bostadsområden stup i ett. Att det är alltid finns nytt att se (men nu har jag ju förstahandskontrakt så jag behöver inte flytta förrän jag själv vill) Gick runt Ramnasjön, var jättefint och vilka hus det låg längs slingan. Det fanns även en fågelpark där i sjön. Massa änder och andra fåglar och folk matade dem med bröd.

         

                     

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0