TV

Fan vad vi kollade tv igår :) Först filmen "Shoot em up" sen kollade vi klart på "Stockholm Boogie" som gick på femman, sen började "SAW" efter den. Så jag kom väl hem nångång vid 02. Men jag hade kunnat kolla tv nu med.. Ska åka förbi på Netonnets lagershop nångång snart. Därifrån såg vi en bra tv på nätet för ca 7500:-. Hojj.
Lagade svingod mat igår, jag har ju blivit beroende av thai- och kinarastaurangers jordnötssås.. och av en händelse hittade jag recept på ett att man kan göra själv! Jag var inte sen att testa och mmm vad gott det blev! Synd att det inte är så nyttigt ;) Jag stekte kycklingfilé till, ris och en god sallad.
 
Träningsvärk har jag idag med! Men det är ganska skönt så länge det inte är en deluxe version som jag hade i Kiruna under sommaren, voi herra! Blir att träna idag igen, kondition i aerobic variant. Sen har jag endel att läsa till skolan och föreläsningen imorgon.



Kommentarer
Postat av: A

Här har du en till som har träningsvärk men då har jag också vandrat 28 km på 2 dgr :) De gör man inte alltför ofta. Ha de bra!

2009-09-06 @ 16:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0