Dagens

Jag har fått önskningar om att "dagens" ska komma tillbaka. Ok, nej det har jag inte men här kommer den iaf :D

DAGENS MAT: Flygande Jakob
DAGENS TV: Idol hos Angelica!
DAGENS ATT GÖRA: Läsa läxan! Hm, min idé med läxa var det också :O
DAGENS SNYGGING: Magnus Betnér, "Roast på Berns", åå jag dör
DAGENS SNYGGING 2: Peter Jihde look-a-liken i Idol!
DAGENS VILL HA: Något nytt snyggt till på lördag :)
DAGENS FUNDERING: Vart är alla människor som var på Friskis förra terminen? Det brukade vara fullt på allt jämt.
DAGENS PASS: 90 min cirkel/spin

Kommentarer
Postat av: Kicki

Åh, vad roligt med dagens! Det känns som att vi är liiite närmare nu ;) Såg också roast på berns. Tycker inte du också att våra svenska komiker är lite smått handikappade? Vad skulle de skämta om, om de inte fick säga knlla och hora? Hm.. Och look-a-liken! Haha, jag tänkte på dig! 'Nu exploderar väl Catti hemma i soffan, TVÅ Jihde!' ;D Och alla människor på Friskis; De har gett upp! Alla är inte så duktiga som du ju! :) Puss

2009-09-16 @ 07:48:39
Postat av: Catti

Ja visst är det tråkigt? Jag tycker inte ens att det är kul när dom "skämtar" genom att prata nervärderande om dom andra i panelen.

Haha, 2 Jihde var fantastiskt :D

Hoho friskisarna kanske tänker att det är långt kvar till beach 2010 så dom kanske kommer tillbaka efter jul :)

2009-09-16 @ 09:54:26
Postat av: Anonym

hel rätt å låssas att den va efterfrågad å bara kö ändå!1

är betner snygg?? man är faktiskt helt offside på å gissa vikka som ä snygg.

då ska du fan visa dom på friskis att du inte gjort som alla dom när dom kommer tillbaks, ripped to shredds åsså säger du : jaatjena, självdå?



:)

2009-09-16 @ 17:41:31
Postat av: Catti

Betnér är riktigt het, sen när han ler så smälter man :) Haha ja så ska jag göra sen efter jul :) När jag ser nån som jag inte sett där på länge :D

2009-09-17 @ 01:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0