Natti

Åå det är nu vi borde ha varit på Landvetter eller i planet påväg till någon härlig semesterort med sol, bad och paraplydrinkar :) Jag törs inte ens säga när vi har nästa föreläsning med risk för diverse suckar och hårda ord som "slölinje" ;P Visst har vi saker att läsa och övningar att göra men dom kan man ju lika gärna göra i Grekland eller på Mallorca ;)

Kom hem från A nyss, vi har kollat "Pans Labyrint". Den var jättebra, jag trodde inte att jag skulle tycka om den men det gjorde jag! Så nu kan jag skicka tillbaka mina filmer från Lovefilm så jag får nya nångång :)
Ska till skolan imorgon och läsa så ska ta datorn till sängen (tv:n kommer snart!) och kolla ngt roligt sen sova. Jag har ju haft sovmorgon idag dock så vi får väl se hur det går.
Radion spelar Milo med Ayo technology för 754 gången idag btw..hoff, borsta tänderna.nu
Puss och god natt ♥

Kommentarer
Postat av: Kicki

Åh, vad roligt att du gillade Pan! Jag älskar den filmen, den är helt underbar :) Grattis till alla vinster i diverse spelande, sjukt fin bild, otroligt fint område du flyttat till, och jag avskyr Ayo technology. Så, det var kommentarer för alla inlägg va? ;)Puss gumman

2009-09-14 @ 08:49:00
Postat av: Catti

Haha Kicki din knäppis!

2009-09-14 @ 14:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0