Tvättar

Mysig tvättstuga... inte! Usch, jag har städat därnere nu och burit ut massa skräp :O Å vaken har jag varit hela tiden också, annars brukar jag lägga mig igen mellan maskinerna när jag tvättar fm:)
Lyssnar på Rix MorgonZoo som gästas av Tilde Fröling som leder nya svenska Paradise hotel!!! Fantastiskt!!

Sen ska jag läsa skatterätt. Ska till skolan efter tvättstugan, plugga lite där sen ska vi fika någonstans bestämde vi igår :)
Idol börjar idag med! Hoho, jag ska snylta in mig hos någon ikväll!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Shit, du är så flitig! Och bloggar mycket också, duktig Catti :) Tack för att du påminde på om Idol!! Annars hade jag glömt bort det och surat och du vet hur det slutar.. Puss!

2009-09-08 @ 09:09:01
Postat av: Catti

Å du är så duktig på att kommentera, underbart :) Hoppas du kom ihåg att kolla nu ikväll :D PUSS

2009-09-08 @ 23:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0