Nu natti

Lotta ledde in mig på rätt spår angående mitt överskridande av datatrafikvolymen! Innan jag fick tv kollade jag ju svinmkt program på datorn via nätet. Det måste ju vara det? Jag kollade Färjan, Roast på Berns, True Blood, Fråga Olle dokumentär, Idol m.m. Så det borde inte upprepas igen då :)

Det blev städning tidigare :) Dammsög, sorterade papper och diskade. Nu ska jag hoppa i säng snart. Dötrött efter skivstång/puls. Jäkla tokpass, jag var på det en gång förra terminen och jag bloggade säkert om det. Haha men det kändes bättre nu än förra gången iaf. De sista 3 min av ruschande i salen kändes inte lika långa som förra gången (jag lovar att han körde 5 min då.. minst :P)
Men det är såndär idiotkondition som jag inte riktigt gillar. Hoppa fram och tillbaka, skida, hoppa som en tok på stället, upphopp och såntdär. Det kör man kanske 50 sek nåt sen vila 20 sek (inte för att man hinner vila.. fast det är nog meningen) men det är nog väldigt bra träning och mjölksyran bränner men nja.. då är spinning eller aerobics roligare :) Angelica och Lotta var med också, jag har blivit ruskigt bortskämd med att inte behöva träna själv ♥ Nu är vi 4 som har kort där (som jag känner alltså) :)

Imorgon ska vi köra heldag i skolan och sen blir det tacos och spelkväll hos Angelica. Det ser jag framemot!

Puss hej!


Angelica, Catrin, Lotta + skivstång/puls = sant :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0