Senildement

Jaha, jag glömde kolla vilka som gick vidare från kvalet i Idol.. fan å. Jag glömmer jämt sånthär! Tänkte om jag skulle lägga larm men jag skulle ju ändå bara kolla tv så inte glömmer väl jag tänkte jag..åå så less!
Tv4as hemsida är seg som fan också och det tar 20 min att ladda upp en sida. Men det var två bilder, en på Calle och en på Jon så antar att det var dom som gick vidare. Blä säger jag på det! Calle är ju duktig med Jon? Näääe, jag hejade på Nicklas eller Eddie! Jon är ju sämst, han gick vidare till kvalet bara för att han är en favorit hos juryn. Hade någon annan tabbat sig som han gjort hade dom åkt ut för längesen!
Nu ska jag fan gå och lägga mig, det regnar hårt, högt och svinmkt mot rutorna därute.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hihi, det är så roligt att du blir så upprörd ;)

2009-09-29 @ 10:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0