Önskelista

Synd att jag inte fyller år snart för jag har en önskelista..

Vardagsrumsmatta
Diskställ (med 2 plan, mkt viktigt annars hade jag haft en redan :O)
En ny cykel
Blommor och krukor
En ny digitalkamera
Brödrost
Högtalare till datorn
Lite kärlek..?

Varför är inte jag en stor kändisblogg som företag skickar saker till så fort det nämns i bloggen att dom vill ha dem :)

Nu ska jag och Lotta sticka till Knalleland och kolla efter nån "kortkort liten, raffig klänning med fransar" (Lotta skojade). Vi är bjudna på fest på lördag!
Sen fick jag sms av Bussgods att jag har gods att hämta.. undra vad det kan vara! Iiiiii! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan ge dig Kärlek! :) Åh Catti, varför bor du inte här? Då hade vi kunnat gå till Liseberg i det fina vädret. Jag är så ensammen!

2009-09-18 @ 18:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0