Nya gardiner

Fan vad roligt det är med Idol :D Men ännu har man inte fått skratta lika mkt som förra året, det kanske kommer :) Jihde gillar jag också, han är bra :)
Imorgon har vi sovmorgon till kl.11, jiho! Sen har vi dock föreläsning till kl.18 :O 7h skatterätt.. jag längtar inte, 7h är lång tid att vara koncentrerad och ta in det föreläsaren säger.
Men jag behöver ju inte gå och lägga mig ännu iaf, jag ska nog hänga upp mina nya gardiner tror jag. Hittade jättefina på Indiska som jag köpte idag. Jag slänger in bilder på det snart :)

Lite senare:


Köket. Det ser ju ruskit tråkigt ut med nerdragna persienner och inga blommor men jag ville inte att någon skulle se när jag klättrade runt och hängde upp dem och sedan fotade :) (ALLA skulle fundera vad det är för knäppis som hänger upp gardiner nästan halv ett på natten) Blommor kommer nog snart också.

I vardagsrummet vet jag inte hur jag ska ha gardinerna..


Antingen såhär..


Eller såhär.. utan ngt alls vid balkongdörren.. eller ska jag köpa en till och ha 3?
Vad tror ni, någon som har ett förslag? ♥

Så mysigt det blev med gardiner! :) Natti natt!

Kommentarer
Postat av: robbe

instämmer, russkit me nerfällda persienner. fel å bjuda på lite show i fönstret, nån kanske hade blivit jätteglad:)

2009-09-10 @ 11:07:35
Postat av: A

Jag tycker översta bilden var bättre. Du kan alltid sätta en högre blomma vid fönstret som saknar gardin el något annat. Kramiz

2009-09-10 @ 18:54:13
Postat av: Lill kussen

Jag tkr det såg bättre ut när du hade bara gardiner vid fönstret och inget vid balkong dörren :D // Stora Kramar från Kalla Kiruna <3 :D

2009-09-12 @ 15:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0