Ny design

Nu har jag försökt fixa lite här på bloggen. Det är nog inte klart än men jag orkade inte mera.

Ventilationskontrollen har de varit och gjort medan jag var i skolan, perfekt. Nu kan jag gå runt i morgonrocken hur mkt jag vill när jag kliver upp åså kan jag lämna frukostallrikar och diverse på bordet som jag brukar :) Fantastiskt skönt att bo själv!


Här är mitt härk!

Jag har köpt kattstrypare (som kostade lika mkt som cykelkorgen) och tanten på Clas Ohlson skrattade rått när jag frågade efter sådana, efter att jag försökt förklara vad det är för nåt. Buntband heter det visst. Men hemma på Statoil vet vi vad folk menar när dom frågar efter kattstrypare :)  
Nu sitter korgen fast iaf!
Den ser ju inte så farlig ut dendär cykeln. Det måste vara för att det är så mörkt.


Kommentarer
Postat av: Mia

Hahahaha jaaaaadu det var dagens bästa skratt :D

2009-09-23 @ 23:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0