Inte lätt

Inte ska man ju tro att nånting går lätt här i livet. Först saknades det en skruv för att fästa stativet till min tv igår.. Jaha, men jag skruvade i de tre iaf (efter typ 15 min frustrerat sökande efter en skruv som mest troligt aldrig ens fanns) sen kopplade jag antennkabeln och ström och slog på tv.
Jag hade avsatt tid innan Idol för att jag skulle hinna söka kanaler och spara dem och sånt men den började söka kanaler själv! Hittade 15 fria kanaler och massa betalkanaler.. sen poff! Såg jag på ettan.. "Va? Såhär snabbt" tänkte jag (detta var alltså ca 2,5 min sen jag startade den) Sen bytte till tvåan, den fanns också, på rätt plats och allt.. "Nänänänä" tänkte jag då.. detta är alldeles för lätt. Bytte till trean och möttes av en svart skärm och ett meddelande "krypterad kanal" Givetvis! Ser Svt1, Svt2, fyran och sexan..
Så jag vet inte om jag behöver en boxer eller vad det är för fel, ska plinga på hos någon av mina grannar och fråga.. tur att jag kunde se Idol igår iaf!
Annars så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0