God natt!

Skola imorgon kl.9, nu börjas det igen. Det som varit så skönt att bara glida runt här :D
Börjar läsa fastighetsrätt imorgon.
Ullared var kul idag, vi var nog där 6-7h, men då åt vi också. Massa kul fick jag med mig hem (och o-kula saker som skurhink med mopp, tandkräm, skarvsladdar..) bl.a. Family Guy säsong 4, karra, nytt täcke, en cykelkorg, och en wake-up light! Så länge jag velat ha en :) Men det är inte den "riktiga", Philips wake-up utan ngt annat företag men funktionen är ju densamma :) Jag ska prova vakna till den imorgon!

Natti fnatti!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! :)



Kolla gärna in min nya blogg där jag säljer mina snygga och egengjorda armband!



http://mariasarmband.bloggg.se



Kram!

2009-09-02 @ 10:42:44
URL: http://mariasarmband.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej jag heter ANGELICA och jag skruvade ihop din soffa!

2009-09-08 @ 21:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0